Beiträge von die_serap

    Task

    For hardening and maintenance of a web-based forum application we are looking for a contractor.


    Scope

    The project scope is defined in two phases:

    1. Hardening of the existing application to avoid intrusion and spam messages (estimated with at least 60h)
    2. Regular maintenance along agreed volume after finish of phase one.

    Requirements

    The application is based on a JSP/Servlet implementation deployed via Apache Tomcat and already has been regularly hardened over years of its existence. Thus, applicants should have

    multiple years of experience with the following technologies and topics:

    • JSP and Servlet applications
    • Web Application Security
    • SPAM detection and prevention
    • Programming using relational databases (ideally using PostgreSQL)
    • Apache Tomcat

    Contact

    see attachment

    habe mal ein handy bei amazon gekauft. nach ca. einem jahr hat das fotografieren nicht mehr funktioniert. sobald ich die kamera gestartet habe, ist eine fehlermeldung angezeigt worden. hab dann das handy zurückgeschickt. 2-3 monate lang hab ich keine nachricht von amazon bekommen, deshalb angeschrieben und nach wenigen tagen das ganze geld zurücküberwiesen bekommen.

    Ich habe mich auch schon dort für einen Workshop angemeldet und noch keine Anmeldebestätigung oder ähnliches bekommen. Das ist schon 2 oder 3 Wochen her. Mein Termin ist aber nicht so bald, deswegen warte ich noch ab.
    Wann ist dein Termin? Du könntest mal anrufen und fragen, ob sie dich aufgenommen haben. Oder einfach nur abwarten und Tee trinken :)